Het bestuur van de Zeil-en Motorbootvereniging 'De Zuidwal' wordt gevormd door leden en is door de leden van de vereniging gemandateerd voor het besturen van de vereniging.
Leidende documenten zijn de Statuten en het Haven-en Huishoudelijk Reglement van de Z&MV 'De Zuidwal'.
statuten-en-hh-2016-wijziging-art-13-22-maart-2018-1.pdf
De bestuursleden worden door de Algemene Ledenvergadering benoemd. De zittingsperiode van een bestuurslid is 3 jaar, daarna kan herverkiezing plaatsvinden.
Het lidmaatschap van het bestuur is onderverdeeld in functies, de taken zijn vastgelegd in profielen. Het bestuur vergadert 1 x per maand, in principe op de eerste maandag van de maand. In principe is de bestuursvergadering elke eerste maandag van de maand. Maar, net zoals bij andere activiteiten moet wel eens van de (traditionele) datum worden afgeweken, bv. vanwege bijzondere dagen (dodenherdenking 4 mei) of een andere belangrijke reden.
Als u punten voor ons heeft en/of ons wilt spreken, mail dan s.v.p. met Annemarie Poorter via taairaterces @dezuidwal.nl
Diverse andere taken zijn door het bestuur onder de verantwoording van een commissie ondergebracht, voor meer informatie zie de pagina's van de diverse commissies.
Paul Verhoog Voorzitter |
|
Jan Oosterboer Penningmeester |
|
|
Annemarie Poorter Secretaris
|
Hanneke Willems PR & Communicatie |
|
Bert van Dulken Havencommissaris |
|
Frits Woudenberg Havencommissaris |
|
René Roebersen Coördinator commissies |
Bezoekadres:
Hulckesteijn 4
3861 MZ NIJKERK
Correspondentieadres:
Postbus 220
3860 AE NIJKERK
Clubhuis: 033 303 07 75
Havenmeester: 06-30422407